Stimata Doamna ,
Bine ati spus ca din comertul cu flori si legume se poate trai bine. Sunt o gramada de speculanti care muta marfa dintr-un loc in altul si isi pun un adaos comercial .
Cu producerea lor , insa , e o poveste intreaga. Sunt inginer horticol de meserie , mi-a placut meseria asta pana cand m-am lovit de politicieni care au vrut si au reusit sa-mi ia pamantul luat in arenda , drept pentru care am vandut tot si am plecat in advertising. De vreun an incoace m-a apucat iar dorul de pamant , m-am mutat la casa si am inceput , in micro , sa fac ceea ce mi-a placut. Deh , stiti dvs. , prima dragoste , mai ales daca este si neimplinita , nu se uita niciodata. De exemplu , astazi am mancat prima ridiche semanata. Ce satisfactie am avut , nu va pot descrie.
Ceea ce vreau sa spun , insa , este ca , producerea acestora nu se face la intamplare daca vrei sa ai satisfactii. Nu-ti poti bate joc de munca ta si de pamantul din care ne asiguram hrana. Vreau sa atrag atentia , ca pe cat de simplu pare , in cateva zile poti pierde totul. Sfatul meu , pentru toti , este acela de a invata mult in acest domeniu ( de exemplu se vorbea prin site de plantarea capsunului prin butasi - nici pomeneala , materialul saditor se numeste stolon si e cu totul altceva decat butasul ), daca vrei sa faci ceva , de a face neaparat practica necesara aflarii secretelor meseriei, atentie la terenul pe care il cultivati si care trebuie sa indeplineasca unele conditii , nu va aruncati in mirajul castigului daca nu sunteti cat de cat bazati. In agricultura se munceste mult iar profitul este fragil si poate fi facut , ca in orice meserie , numai atunci cand cunostii ceea ce faci.