Sunt   de anunţuri în secţiunea de reclame gratuite:
Pentru accesul rapid, selectaţi anunţul care vă interesează, din lista de mai jos:

Apariţii live, Magazin virtual, Noutãţi editoriale
DRUMUL INVINGATORILOR

Perfecționarea economică - o speranță reală de viață normală > Cursuri, materiale educaționale și sfaturi practice

Lucrul manual din macrame

(1/2) > >>

Lungu Nicolita:
Buna seara.Numele meu este Nicoleta Lungu si in afara de faptul ca sunt pensionata medical,imi omor timpul crosetind minunate mileuri si fete de masa din macrame.(laseta). Stiu ca unele persoane vor spune ca nu se mai poarta,insa mie imi face o deosebita placere sa le lucrez,sa combin culorile.........si sa imi impodobesc casa cu ele.Pacat ca la noi in tara nu mai sunt apreciate asa cum au fost odata. Nu se lucreza foarte greu, insa trebuie sa ai vointa si sa iti placa ceea ce faci.

Ovidiu Georgescu:
Incercati goblenurile. Din cate am auzit se vand mai bine. Stiu si niste barbati care lucrau goblenuri pentru ca era rentabil.

Mihaela Dumitrescu:
Buna seara tuturor.
Imi plac si mie nespus de mult macrameurile. Insa nu am reusit niciodata sa invat sa crosetez. Nu ca nu as fi incercat. Am incercat de cateva ori, insa tot de atatea ori mi se incurca ata in mana. Asa ca am renuntat la ideea de a croseta.
Am cochetat apoi cu tricotatul. Aici pot spune ca ma descurc destul de binisor. Insa nu stiu daca poate iesi ceva din asta, deoarece nu stiu daca mai e cineva amator sa poarte un pulover sau o jacheta tricotata manual.
Insa cu goblenurile am facut treaba buna. S-a castigat bine si inainte de pe urma lor. Si inca se mai castiga, cu conditia ca cel, sau cea care le lucreaza sa aiba asigurata si o piata de desfacere. Ori un segment de piata.
Eu am reusit sa castig destul de bine de pe urma goblenurilor, chiar lucrand pe baza de comanda, sau cu modelul clientului. Pentru ca in acest caz aveam banul asigurat. Pe langa faptul ca aveam si eu oferta mea de modele lucrate.